Danas je posedovanje web sajta jednako važno kao i imati mobilni telefon. Istraživanje je otkrilo da 6/10 kupaca očekuje da firme imaju sadržaj na mreži o svom poslu. Ako imate ili vodite posao koji nije preduzeo taj korak u internet svetu, evo 10 razloga zbog kojih ćete se zapitati zašto to niste učinili pre.
Online prisustvo 24/7
Imati web sajt znači da vas kupci uvek mogu pronaći – bilo kada i bilo gde. Čak i izvan radnog vremena, vaš web sajt nastavlja da pronalazi i osigura nove kupce. Korisniku nudi pogodnost jer mogu pristupiti informacijama koje su im potrebne u udobnosti sopstvenog doma, bez dodatnog pritiska za kupovinu.
Pored toga, kako većina firmi danas ima svoj web sajt, postoji velika šansa da potencijalne kupce prepustite vašoj konkurenciji.
Razmena informacija
Na najjednostavniji način, web sajt pruža brz i jednostavan način razmenu informacija između kupaca i ponuđača. Možete da navedete svoje radno vreme, kontakt podatke, pokažete slike svoje lokacije ili proizvoda i upotrebite kontakt obrasce za olakšavanje upita potencijalnih kupaca.
Možete čak da postavite promotivne video snimke kako biste dodatno zainteresovali svoje kupce i prodali vaše usluge na efikasan i ekonomičan način. Ovo je takođe dobar način da se promovišete na društvenim mrežama i izgradite vašu publiku.
Verodostojnost
U današnjem savremenom svetu, očekuje se da će svaka firma imati nekakvo prisustvo na online mreži. Potencijalni kupci verovatno bi imali nepoverenje u bilo koji posao koji nije imao telefonski broj ili fizičku adresu, a isto se može reći i ako nemaju web sajt i email adresu.
Web sajt je koristan alat za deljenje ključnih informacija o vašoj firmi sa klijentima i odgovor na sva njihova pitanja. Štaviše, postojanje kvalitetnog Web sajta koji se lako koristi omogućava posetiocama da se osećaju ugodno koristeći vaše usluge, jer će pretpostaviti da mogu očekivati isto pozitivno iskustvo u svim oblastima vašeg poslovanja.
Smanjujete troškove
Pored toga što jednostavno prikazujete informacije, takođe možete da koristite svoj Web sajt da biste direktno prodali robu i usluge potrošačima. Eliminisanje režijskih troškova omogući će vam da snizite cene, što vašoj firmi pruža konkurentnu prednost.
Takođe se može interno koristiti u vašoj firmi; da li imate neke vesti koje želite da podelite sa kolegama ili imate neke važne informacije kojima menadžment može pristupiti? Imati interni Web sajt može vam uštedeti puno vremena jer je sve što vam je potrebno na jednom mestu i njemu možete pristupiti u bilo kom trenutku.
Širenje na tržištu
Kako je vaš Web sajt dostupan svima u celom svetu, mogućnost probijanja na tržište van granica vaše države nikada nije bila lakša. Svako iz bilo koje zemlje moći će da nađe vašu firmu i kao takav sada je potencijalni kupac.
Kako i ko vas je posetio
Analitički alati vam omogućavaju da identifikujete ko je vaš tipični kupac, kako su vas pronašli, šta im se sviđa, i prilagodite svoje poslovanje da maksimalizujete kupovinu putem vašeg web sajta. Raznovrsni raspon dostupnih podataka takođe vam može pomoći da bolje shvatite kako vaši kanali na društvenim mrežama utiču na vaš brend i čak mogu da istaknu mogućnosti za promenu aspekata vašeg poslovanja kao što su vreme otvaranja filijale, promocije i asortiman proizvoda.
Oglašavanje
Alati poput -a ili oglašavanje na Facebook-u daju vam moć da dostignete kupce sa mnogo više tačnosti i pouzdanosti nego kod tradicionalnih metoda vanmrežnog oglašavanja. Optimizacija sajta (SEO) i mrežno oglašavanje odličan su način da se podigne svest. Budite prva firma koju potencijalni novi kupac vidi prilikom traženja određenog proizvoda ili usluge na mreži i koristite kontakt stranicu ili funkcije web shopa da biste olakšali kupovinu proizvoda ili pronalazak maloprodajnog mesta nego ikada ranije.
Konkurencija je online
Ako nemate web sajt, velika je verovatnoća da će to učiniti vaša konkurencija, to znači da propuštate da steknete nove kupce i da im budete u prvom planu. Od presudnog je značaja da ne propustite šansu i date prednost konkurenciji.
Online podrška
Web sajtovi pružaju lakši način za rukovanje korisnicima. Nudeći odgovore na redovno postavljana pitanja u odeljku FAQ (Često postavljana pitanja), možete smanjiti troškove usluge kupcima i uštedeti vreme i novac, kao i pružiti mnogo više informacija.
To takođe znači da kupci mogu dobiti odgovor odmah i štede vreme što dugoročno pomaže u podsticanju pozitivnih odnosa sa kupcima. Ovo bi moglo biti od koristi za vas, svi pozitivni komentari mogu biti postavljeni u reference, vaši kupci su zadovoljni zašto ih ne biste pokazali.
Mogućnost za konstantnim rastom
Web sajtovi su, generalno mesta na koje se mogu obratiti potencijalni investitori. Pokazuje šta vaša firma ima, šta je postigla i šta u budućnosti može da postigne.